piątek, 5 sierpnia 2016

Nowy pomysl. ;P

Hej, wczoraj wpadłam na nowy pomysł na opowiadanie. :D 
Co wy na to? :)
Za dużo naoglądałam się Chucka. xD Jestem już na trzecim sezonie, drugi odcinek. :>
I wpadłam na pomysł by napisać opowiadanie o trzech amerykańskich siatkarzach i o czymś podobnym do tego serialu. :] 
Trio to: Christenson&Sander&Jaeschke. *_* A do tego oczywiście Team USA. <3
Czyli opowiadanie będzie o agentach specjalnych CIA mający na celu chronienie intersecta. ^_^
Interset- wszystkie dane rządowe. c:
Czy chcecie coś takiego? ^_*
Czekam na waszą opinię. Xoxo


Pozdrawiam. :*


3 komentarze:

  1. Jestem jak najbardziej za. :D
    Więc czekam. :P
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak i jeszcze raz tak. :D Czekam. <3 Pozdrawiam.- Anula. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że tak. :> Czekam na nowego bloga. :] Pozdrawiam.- B. :*

    OdpowiedzUsuń