poniedziałek, 11 lipca 2016

Prolog.

Jestem szczęśliwą dwudziestolatką, która od jutra zacznie pracować dla klubu siatkarskiego w Rzeszowie. Dostałam ją dzięki mojemu wujkowi, który nie lubi gdy tak go nazywam. Rodzina Ignaczaków jest wspaniała. Iwona i Krzysiek opiekują się mną już od 6 lat. To był dla mnie cios, kiedy moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, gdy miałam 14 lat. Po tym wujek Krzysiek zabrał mnie do siebie. Od tamtej pory się mną opiekują. Jestem im za to wdzięczna. Bardzo ich kocham. Co jeszcze mogę powiedzieć. Skończyłam dwuletnie studia informatyczne, więc mam licencjat. A magistra, czy inżyniera nie chciałam robić.  A dlaczego w wieku dwudziestu lat, a nie dwudziestu jeden skończyłam naukę? Po śmierci moich rodziców musiałam się przenieść do Rzeszowa. A co za tym idzie? Zmiana szkoły. I zamiast pójść do drugiej gimnazjum, poszłam do trzeciej. Przez pomyłkę w trakcie zapisów. Problemów potem było z tego powodu bardzo dużo. Jeśli znowu bym zmieniła, to bym musiała iść od pierwszej klasy. A jako, że byłam uczennicą z piątkami i szóstkami, zostałam w trzeciej klasie. Więc do liceum poszłam w wieku piętnastu lat. Tak wyszło. Co jeszcze. Mam chłopaka, którego bardzo kocham. Poznałam go na studiach. Też jest informatykiem. Od dwóch lat jesteśmy ze sobą i planujemy już ślub. Mojemu wujkowi się to nie podoba, ale nic na to nie poradzimy, że się kochamy i chcemy być już do końca życia razem. Krzysiek przecież w wieku dwudziestu lat ożenił się z Iwoną. Więc powinien wiedzieć co czujemy. Rok temu na Mistrzostwach Świata zaprzyjaźniłam się z Francuskim libero. No i od trzeciej klasy gimnazjum przyjaźnie się z Patrycją. Tak więc to tyle. Taka jest moja historia.
_____________________________________________________
 Jest prolog. :)
Nowy blog, a co za tym idzie. :D Zmiana daty dodawania rozdziałów. Tak więc, rozdziały będą się pojawiały w poniedziałki, środy i piątki. :> Ale zmiana wejdzie dopiero w przyszłym tygodniu. :) 
Amour pour le volley-ball est la plus belle- tu pojawiać się będą w poniedziałek. Więc 12 pojawi się w poniedziałek za tydzień, a nie w sobotę. ;P Ale tylko dlatego, że jestem wkurzona bo jest tylko 36 wyświetleń i 4 komentarzy chyba was stać na więcej. ;/
Rozdarta miłość- w środy tak jak było, ale w tą środę się pojawi. :PP
Na, a przy tym w piątki. :D
No i oczywiście musiał pojawić się Francuski libero. Bez niego, ani rusz. <3

Pozdrawiam. :*




6 komentarzy:

  1. Super się zapowiada. :p
    Ten szablon też jest super. :D
    Jestem bardzo ciekawa tej historii. :> Opowiadanie związane z siatkówką i gangsterką. *_* Ciekawe połączenie. ^_^ Jestem bardzo ciekawa jak to wyjdzie. xD I jakie znaczenie będzie mieć Tomek, jak i Francuz. :PP
    Czekam na następny i życzę weny. <3
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem i ja!
    Heh tam gdzie Tomek to i ja gdyż to jedem z niewielu amerykanów których lubie ;'D
    Zapowiada się ciekawie i czekam na 1
    Znam ten ból sama będe musiala zmienić daty dodawania rozdziałów ech :/
    Wiec informuj mnie i czekam na 1
    Buziaki ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mnie pozyskałaś. :D Jestem ciekawa tego opowiadanie. :P Jak wyjdzie siatkówka z gangsterką. :> Czekam na 1 i życzę weny. ^_* Pozdrawiam.- Anula. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie. :D Czekam na 1 z niecierpliwością i życzę weny. ^_^ Pozdrawiam.- B. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostaję ! Zapowiada się ciekawie, życzę weny i zapraszam do siebie 💗

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo ciekawie, szkoda mi głównej bohaterki, zostać sierotą w tak młodym wieku.
    czekam na więcej i proszę o informowanie :D
    zapraszam też do siebie: http://francuski-sen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń